Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1351DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1351DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351DTE
106,16 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1351DTE
EAN:
3322938207250
Długość 2 [mm]
160
Długość 1 [mm]
177.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Wysokość 1 [mm]
62
Grubość 2 [mm]
18
Wysokość 2 [mm]
63
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/3619
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Ograniczenia producenta
ATE
Grubość 1 [mm]
17.5
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37065) A.B.S. (37065OE) ACDELCO (AC666281D) APEC (PAD1022) ATE (13046071152) ATE (13046371152) ATE (13047071152) AUTOMEGA (3016050034) AUTOMEGA (3116050070) AUTOMEGA (3116050091) BENDIX (571968B) BLUEPRINT (ADZ94228) BORG BECK (BBP1563) BOSCH (0 986 424 456) BOSCH (0 986 495 223) BOSCH (0 986 TB2 044) BOSCH (986424456) BRAKE ENG (PA1174) BREMBO (P59030) CHEVR, VAUXH (9195144) CHEVR, OPEL, VAUXH (90544025) CHEVR, OPEL, VAUXH (93171035) DELPHI (LP1309) DELPHI (LP1673) DITAS (DFB3202) E.T.F. (120810) FEBI (16233) FERODO (FDB1293) FERODO (FDS1293) FERODO (FQT1293) FERODO (FSL1293) FERODO (TAR1293) FIRST LINE (FBP3183) FRITECH, TRUSTING (2660) FTE (BL1526A2) GALFER (B1G10205422) GIRLING (6113512) HELLA (8DB 355 006-991) HELLA (8DB 355 008-571) HERZOG GER (887065) ICER (181249) JPG (881605034) JURID (571205J) JURID (571968J) KAWE (81254) LEMFO (20549 03) LEMFO (20723 03) LPR (05P698) MAG (363702161047) MAPCO (6477) MAPCO (56477) METELLI (2202570) METZGER, REMSA (068402) MEYLE (025 230 6317/PD) MEYLE (025 230 6317/W) MGA (406) MIN (MDB1908) MIN (MDK0088) NECTO (FD6788A) NECTO (FD6788N) NK, SBS (223617) NK, SBS (223618) OPEL, VAUXH (16 05 121) OPEL (1605000) OPEL, VAUXH (1605034) OPEL (1605070) OPEL (1605091) OPEL (1605959) OPEL, VAUXH (9195607) OPEL, VAUXH (93184519) OPEL, VAUXH (93188726) PAGID (T1144) PAGID (T1164) PEX (7491) PEX (7491S) QH BENELUX (7111) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (868400) QUINTON HA (BLF1086) QUINTON HA (BP983) RAMEDER (T0610098) RAMEDER (T0610788) REMSA (660) REMSA (000660) REMSA (68402) ROULUNDS (666281) SCT (SP241) SPIDAN (32339) SWAG (40916233) TEXTAR (2306302) TEXTAR (2306317305) TOPRAN (205780) TRISCAN (811024007) VAICO (V408010) VAICO (V4080101) VALEO (301322) VALEO (597278) VALEO (598322) VALEO (598971) VALEO (601121) WAGNER (WBP23063A) WOKING (P784302) ZIMMERMANN (230631731)
Zobacz wszystkie (102)

TRW GDB1351DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.