🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1358 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1358
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1358
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1358
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1358
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1358
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1358
89,64 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 18 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1358
EAN:
3322937242412
Długość [mm]
178
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
19
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 027034
Wysokość [mm]
58.5
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
FORD AUSTRALIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37100) A.B.S. (37100OE) ACDELCO (AC668881D) APEC (PAD1034) ATE (13046071212) ATE (13046371212) BENDIX (571967B) BENDIX (571967X) BENDIX (7690) BORG BECK (BBP1602) BOSCH (0 986 424 450) BOSCH (0 986 494 284) BOSCH (0 986 TB2 338) BOSCH (986424450) BRAKE ENG (PA1187) BREMBO (P24046) DELPHI (LP1315) DITAS (DFB2358) E.T.F. (120824) FEBI (16279) FERODO (FDB1318) FERODO (FDB1318B) FERODO (FDS1318) FERODO (FQT1318) FERODO (FSL1318) FERODO (TAR1318) FIRST LINE (FBP3227) FORD (1064230) FORD (1075558) FORD (1107697) FORD (1136519) FORD (1151049) FORD (1425406) FORD (1763301) FORD, FORD USA (2M5Z-2001-AA) FORD, FORD USA (3S4Z-2001-AA) FORD (98AB-2K021-AD) FORD (98AX-2K021-AD) FORD (98AX-2K021-AE) FORD (98AX-2K021-AF) FORD (98AX-2K021-AG) FORD, FORD USA (YS4Z-2001-AA) FORD, FORD USA (YU2Z2V001KA) FRITECH, TRUSTING (3000) FTE (BL1665A1) GALFER (B1G10205052) GIRLING (6113582) HELLA (8DB 355 008-621) HERZOG GER (887100) ICER (181264) JPG (DP707) JURID (571967D) JURID (571967J) KAWE (81280) LEMFO (24827) LPR (05P696) MAG (363702161049) MAG (363802161049) MAPCO (6487) METELLI (2202910) METZGER, REMSA (069100) MEYLE (025 231 5419) MEYLE (025 231 5419/PD) MGA (480) MIN (MDB1958) MIN (MDK0085) NECTO (FD6790A) NECTO (FD6790N) NK, SBS (222551) OPTIMAL (10302) PAGID (T1167) PAGID (T1167ECO) PEX (7494) PEX (7494S) QH BENELUX (7137) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (869100) QUINTON HA (BLF1089) QUINTON HA (BP992) RAMEDER (T0600085) RAMEDER (T0610112) RAMEDER (T0610113) RAMEDER (T0610794) REMSA (69100) ROULUNDS (668881) RUV (D81676900) SCT (SP237) SPIDAN (32804) SWAG (50916279) TEXTAR (2315402) TEXTAR (2315419305) TOPRAN (301423) TRISCAN (811016001) VAICO (V258106) VALEO (168971) VALEO (301317) VALEO (597283) VALEO (598317) VALEO (598976) WAGNER (WBP23154A) WOKING (P791300) ZIMMERMANN (231541901)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB1358 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.