🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1481DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1481DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481DTE
102,07 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 28 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1481DTE
EAN:
3322938207427
Długość [mm]
95.6
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14.3
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/1208
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
41.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37146) A.B.S. (37146OE) APEC (PAD1214) ATE (13046027122) ATE (13046028552) ATE (13047027122) ATE (13047028552) BENDIX (573082B) BORG BECK (BBP1532) BORG BECK (BBP1753) BOSCH (0 986 424 522) BOSCH (0 986 494 023) BOSCH (0 986 494 569) BOSCH (0 986 AB2 575) BOSCH (0 986 TB2 391) BRAKE ENG (PA1469) BREMBO (P50058) BREMBO (P50090) DELPHI (LP1741) E.T.F. (120983) FEBI (16440) FEBI (16525) FERODO (FDB1358) FERODO (FDB1782) FERODO (FSL1782) FIRST LINE (FBP3382) FRITECH, TRUSTING (5810) FTE (BL1750A3) GALFER (B1G10205442) GIRLING (6114811) HELLA (8DB 355 012-131) HELLA (8DB 355 018-531) ICER (181510) ICER (181510701) JURID (573082J) KAGER (350526) KAWE (81410) KAWE (81527) LEMFO (26430 01) LPR (05P850) MAG (363702161269) MAG (363702161318) MAPCO (6744) MERCE (168 420 04 20) MERCE (169 420 04 20) MERCE (169 420 11 20) MERCE (169 420 14 20) MERCE (169 420 17 20) MERCE (414 420 01 20) MERCE (A 168 420 04 20) MERCE (A 169 420 04 20) MERCE (A 169 420 11 20) MERCE (A 169 420 14 20) MERCE (A 169 420 17 20) MERCE (A 414 420 01 20) METELLI (2205650) METZGER, REMSA (081810) MEYLE (025 231 3814) MEYLE (025 231 3814/PD) MEYLE (0252313815) MIN (MDB2111) MIN (MDB3244) NK, SBS (223348) PAGID (T1530) PAGID (T5130) PEX (7640) QH BENELUX (7305) QH BENELUX (7446) QUINTON HA (BP1249) RAMEDER (T0610128) REMSA (81800) REMSA (081800) REMSA (81810) ROULUNDS (602381) SPIDAN (33650) SWAG (10916440) TEXTAR (2313803) TEXTAR (2313805) TEXTAR (2313811) TEXTAR (2313814614) TRISCAN (811023045) TTC (0235147) VAICO (V308148) VALEO (301583) VALEO (597467) VALEO (598583) VALEO (604167) WAGNER (WBP23138A) WOKING (P918300) ZIMMERMANN (231381451)
Zobacz wszystkie (90)

TRW GDB1481DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 14.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.