Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1605 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1605
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1605
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1605
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1605
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1605
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1605
126,73 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1605
EAN:
3322937390113
Długość 2 [mm]
155.2
Długość [mm]
156.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
19
Wysokość 2 [mm]
66
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/874
Wysokość [mm]
71.4
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
CITROEN
MARUTI
PEUGEOT
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN
VW (FAW)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37429) A.B.S. (37429OE) APEC (PAD1398) ATE (13046072022) ATE (13047071112) ATE (13047072022) AUDI, SEAT, SKODA, VW (5C0 698 151) AUDI, SEAT, VW (8X0 698 151) BENDIX (573134B) BENDIX (DB1849) BORG BECK (BBP1425) BORG BECK (BBP1888) BOSCH (0 986 424 825) BOSCH (0 986 494 019) BOSCH (0 986 TB2 859) BRAKE ENG (PA1595) BREMBO (P61076) BREMBO (P61097) BREMBO (P61099) BREMBO (P85105) CITRO, PEUGE (4252 60) CITRO (4253 23) CITRO, PEUGE (4253 43) CITRO (4253 44) CITRO, PEUGE (4254 88) CITRO (E 172 065) CITRO, PEUGE (E 172 150) CITRO, PEUGE (E 172 359) DELPHI (LP1653) DELPHI (LP1898) E.T.F. (121174) FEBI (16850) FEBI (116210) FERODO (FDB1728) FERODO (FSL1728) FIRST LINE (FBP3521) FTE (BL1971A1) GALFER (B1G10203312) GIRLING (6116052) HELLA (8DB 355 008-551) HELLA (8DB 355 011-811) HELLA (8DB 355 018-671) HELLA (8DB 355 018-961) HELLA (8DB 355 019-131) HELLA (8DB 355 019-141) ICER (181637) JURID (571929J) JURID (571985J) JURID (571985JC) JURID (573134J) JURID (573134JAS) JURID (573134JC) LPR (05P1248) LPR (05P730) MAG (363702161417) METELLI (2205481) METZGER, REMSA (103010) MEYLE (025 231 3019/A) MEYLE (025 231 3019/PD) MEYLE (025 235 8919) MGA (727) MIN (MDB2672) NECTO (FD7146A) NECTO (FD7146N) NK, SBS (221953) OPTIMAL (84100) PAGID (T1163EP) PAGID (T1495) PEX (7777) QH BENELUX (7661) QUINTON HA (BP1436) ROULUNDS (608881) SPIDAN (32913) SWAG (62916850) TEXTAR (2090506) TEXTAR (2090602) TEXTAR (2090604) TEXTAR (2090609) TEXTAR (2313105) TEXTAR (2313181) TEXTAR (2358704) TEXTAR (2358709) TEXTAR (2358782) TEXTAR (2358901) TEXTAR (2469601) TEXTAR (2469681) TEXTAR (2358919005) TRISCAN (811028038) VALEO (301715) VALEO (598715) VALEO (604111) WAGNER (WBP23130B) WAGNER (WBP23589A) ZIMMERMANN (235891901)
Zobacz wszystkie (94)

TRW GDB1605 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.