Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1655 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1655
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1655
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1655
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1655
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1655
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1655
125,31 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1655
EAN:
3322937465682
Długość [mm]
137
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/1407
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
57.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ABARTH
FIAT
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ABARTH, FIAT (5741585) ABARTH, FIAT (5743721) ABARTH, FIAT (77363958) ABARTH, FIAT (77365113) APEC (PAD1550) ATE (13046038272) ATE (13047038272) ATE (130460382722) BENDIX (573165B) BLUEPRINT (ADL144202) BLUEPRINT (ADL144211) BORG BECK (BBP1717) BOSCH (0 986 424 596) BOSCH (0 986 TB2 961) BOSCH (0 986 TB3 079) BRAKE ENG (PA1860) BREMBO (P23087) BREMBO (P23120) CIFAM (8223220) DELPHI (LP1721) FERODO (FDB1467) FERODO (FQT1467) FERODO (FSL1467) FIAT (77365379) FIAT (77365716) FIRST LINE (FBP3346) FRITECH (3310) FTE (BL1857A4) GIRLING (6116554) HELLA (8DB 355 006-991) HELLA (8DB 355 014-411) HELLA (8DB 355 018-831) ICER (181440) ICER (181440701) JURID (571205J) JURID (573075D) JURID (573075J) JURID (573075JC) JURID (573165J) JURID (573171J) LEMFO (20549 03) LPR (05P764) MAG (363702161402) METELLI (2203220) METZGER, REMSA (085911) MEYLE (025 237 0918/PD) MEYLE (025 237 0918/W) MEYLE (025 237 0919/PD) MEYLE (025 237 0919/W) MIN (MDB2240) NK, SBS (222377) OPEL, VAUXH (16 05 157) OPEL, VAUXH (16 05 181) OPEL, VAUXH (16 05 293) OPEL, VAUXH (95511321) OPEL, VAUXH (95515027) OPEL, VAUXH (95518219) PAGID (T0455) PAGID (T1825) PAGID (T5163) PEX (7622) QH BENELUX (7748) QUINTON HA (BP1318) REMSA (660) REMSA (000660) REMSA (859.91) REMSA (85901) REMSA (085901) REMSA (85911) REMSA (085912) REMSA (85912) REMSA, ROADHOUS (085991) ROULUNDS (600281) SPIDAN (32838) TEXTAR (2370802) TEXTAR (2370804) TEXTAR (2370881) TEXTAR (2370901) TEXTAR (2472901) TRISCAN (811015046) VALEO (301050) VALEO (301721) VALEO (598721) VALEO (601069) WAGNER (WBP23708A) WOKING (P959311) ZIMMERMANN (237081901) ZIMMERMANN (237081902)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1655 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.