Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1716 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1716
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1716
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1716
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1716
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1716
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1716
122,91 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1716
EAN:
3322937562862
Długość [mm]
110.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Grubość 2 [mm]
15.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/2098
Wysokość [mm]
45.9
Ograniczenia producenta
MANDO
Grubość 1 [mm]
15
kierunkowa
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
CHEVROLET (SGM)
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL

TRW GDB1716 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 15 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.