Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1828 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1828
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1828
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1828
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1828
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1828
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1828
120,76 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1828
EAN:
3322937992430
Długość [mm]
103.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.3
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/2734
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
55.9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
DS
DS (CAPSA)
JEEP
PEUGEOT
PEUGEOT (DF-PSA)

TRW GDB1828 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.