Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3155 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3155
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3155
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3155
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3155
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3155
110,60 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 4 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3155
EAN:
3322937201365
Długość [mm]
141
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01705/043
Wysokość [mm]
62.5
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
HOLDEN
LEXUS
TOYOTA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36713) ACDELCO (AC463181D) APEC (PAD785) ASHIKA (5002245) ASHIKA (5002264) BENDIX (572392B) BORG BECK (BBP1164) BORG BECK (BBP1377) BORG BECK (BBP1502) BORG BECK (BBP1683) BOSCH (0 986 424 232) BOSCH (0 986 424 799) BOSCH (0 986 461 123) BOSCH (0 986 AB2 024) BOSCH (0 986 AB3 847) BOSCH (0 986 AB4 265) BOSCH (986424232) BOSCH (F 03B 150 023) BREMBO (P83027) BREMBO (P83062) BREMBO (P83111) DELPHI (LP936) E.T.F. (120635) FERODO (FDB1620) FERODO (FDB868) FERODO (TAR868) FRITECH, TRUSTING (1700) GIRLING (6131559) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3602060) HBJAKOPART (J3602099) HELLA (8DB 355 014-771) HELLA (8DB 355 016-771) JAPANPAR (PA245AF) JAPANPAR (PA264AF) JURID (572333J) JURID (572392J) KAWE (80975) KAWE (81377) KBP (BP9023) KBP (BP9031) LEMFO (26189) LEXUS, TOYOT (04465-30080) LEXUS, TOYOT (04465-33010) LEXUS, TOYOT (04465-33060) LEXUS, TOYOT (04465-33070) LEXUS, TOYOT (04465-33170) LEXUS, TOYOT (04465-33220) LEXUS, TOYOT (04465-45020) LEXUS, TOYOT (04491-07010) LEXUS, TOYOT (04491-33020) LEXUS (04491-33021) LEXUS, TOYOT (04491-33060) LEXUS, TOYOT (04491-33100) MAG (363702160294) MAG (363702160583) MAG (363702161122) MAG (363702161225) MAPCO (6539) METELLI (2201670) MEYLE (025 216 0117/W) MEYLE (025 217 9117/W) MIN (MDB1578) MIN (MDB2165) MK K (D 2088) MK K (D2145) NECTO (FD6635A) NK, SBS (224535) PAGID (T1891) PAGID (T3053) PEX (7158) QH BENELUX (2800) QH BENELUX (7261) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (814103) QUINTON HA (BLF536) QUINTON HA (BLF884) QUINTON HA (BP884) REMSA (37000) REMSA (037000) REMSA (37010) REMSA (037010) ROULUNDS (463181) SCT (SP209) TEXTAR (2179101) TEXTAR (2484401) TEXTAR (2179117004) TOYOT (04491-06040) TOYOT (04491-06100) TOYOT (04491-33041) TOYOT (04491-33042) TOYOT (446533070) TRISCAN (811013034) TRISCAN (811013172) WOKING (P041324) WOKING (P270300) WOKING (P270310) ZIMMERMANN (217911701)
Zobacz wszystkie (96)

TRW GDB3155 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.