Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3317 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3317
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3317
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3317
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3317
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3317
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3317
88,64 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3317
EAN:
3322937321674
Długość [mm]
116.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
16.5
Wysokość 1 [mm]
54.3
Wysokość 2 [mm]
51.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R- 01107/536
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ASTON MARTIN
FAW (TIANJIN)
TOYOTA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37134) A.B.S. (37134OE) APEC (PAD1223) ASHIKA (5002203) ASTON (0446574020) ATE (13046058102) BENDIX (572618B) BLUEPRINT (ADT342177) BORG BECK (BBP1728) BORG BECK (BBP2100) BORG BECK (BBP2164) BOSCH (0 986 424 534) BOSCH (0 986 424 535) BOSCH (0 986 424 803) BOSCH (0 986 494 333) BOSCH (0 986 505 225) BOSCH (0 986 AB2 093) BOSCH (0 986 AB2 094) BOSCH (0 986 AB2 382) BOSCH (0 986 AB2 389) BOSCH (0 986 AB9 086) BOSCH (0 986 TB2 438) BOSCH (F 03B 150 126) BRAKE ENG (PA1879) BREMBO (P83051) BREMBO (P83097) BREMBO (P83103) DELPHI (LP1896) E.T.F. (121201) FAW TJ (0494752010) FEBI (16725) FERODO (FDB1985) FERODO (FDB1985-D) FERODO (FDB4236) FERODO (FSL1985) FERODO (FSL4236) FIRST LINE (FBP3357) FRITECH, TRUSTING (4380) FTE (BL1845A2) GIRLING (6133179) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3602088) HBJAKOPART (J3602128) HELLA (8DB 355 010-901) HELLA (8DB 355 014-601) HELLA (8DB 355 017-081) ICER (181583) JAPANPAR (PA203AF) JURID (572405J) JURID (572618J) KAWE (81550) KBP (BP9063) LEMFO (26300) LPR (05P1003) MAG (363702161244) MAG (363702161245) MAPCO (6788) METELLI (2204230) METELLI (2208770) METZGER, REMSA (097102) MEYLE (025 235 1015/W) MEYLE (025 235 1017) MEYLE (025 235 1017/PD) MGA (973) MIN (MDB2029) MIN (MDB2586) MIN (MDB3031) NIPPARTS (J3602125) NK, SBS (224558) NK (224588) PAGID (T1404) PAGID (T1852) PAGID (T3099) PEX (7612) QH BENELUX (7476) QUINTON HA (BP1227) REMSA (971.22) REMSA (97102) REMSA (097112) REMSA (97112) REMSA (097142) REMSA (97142) RUV (D99076950) SPIDAN (32845) SWAG (81916725) TEXTAR (2351002) TEXTAR (2351005) TEXTAR (2390401) TEXTAR (2390403) TEXTAR (2477801) TEXTAR (2390416605) TOYOT (04465-0W050) TOYOT (04465-0W080) TOYOT (04465-13020) TOYOT (04465-13050) TOYOT (04465-47050) TOYOT (04465-52230) TOYOT (04465-74020) TOYOT (04465YZZDA) TRISCAN (811013057) TRISCAN (811013094) VALEO (598737) VALEO (598917) VALEO (601060) WAGNER (WBP23904A) WAGNER (WBP24778A) ZIMMERMANN (235101601) ZIMMERMANN (247781651)
Zobacz wszystkie (107)

TRW GDB3317 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 16.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.