Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Darmowa dostawa od 99 zł

TRW GDB3433 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3433

Producent: TRW

  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3433
144,90 zł
Cena za sztukę

Nie płać za wysyłkę z kodem DOSTAWA99

Ważny do 06/07/2025

copy
U Ciebie: środę, 9 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części

Parametry techniczne TRW GDB3433

Numer artykułu:
0429GDB3433
EAN:
3322937517602
Długość [mm]
154.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01705/056
Wysokość [mm]
58.3
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Dane producenta
TRW
Rudolf-Diesel-Straße 7
56566 Neuwied DE

+49 2631 912-0

TRW GDB3433 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.