Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3437 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3437
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3437
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3437
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3437
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3437
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3437
124,91 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3437
EAN:
3322937562725
Długość [mm]
125.6
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
15.3
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/2189
Wysokość [mm]
51.7
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
DAIHATSU
FORD
FORD (CHANGAN)
FORD AUSTRALIA
MARUTI SUZUKI
MAZDA
SUBARU
SUZUKI
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37656) APEC (PAD1626) ATE (13046057942) BENDIX (573249B) BLUEPRINT (ADD64234) BLUEPRINT (ADK84239) BLUEPRINT (ADM54294) BLUEPRINT (ADM54295) BORG BECK (BBP2085) BORG BECK (BBP2182) BORG BECK (BBP2304) BOSCH (0 986 494 195) BOSCH (0 986 494 320) BOSCH (0 986 494 321) BOSCH (0 986 494 574) BOSCH (0 986 494 652) BOSCH (0 986 495 108) BOSCH (0 986 TB3 010) BOSCH (0 986 TB3 083) BRAKE ENG (PA1893) BREMBO (P16013) BREMBO (P24072) DAIHA (04465-B1120) DAIHA (04465-B1190) DAIHA (04465-B1191) DAIHA (04465-B1320) DAIHA (04465-B1320-000) DELPHI (LP2069) FEBI (16771) FEBI (16820) FERODO (FDB4110) FERODO (FDB4179) FERODO (FDB4279) FERODO (FDB4426) FERODO (FDB4612) FERODO (FSL4179) FERODO (FSL4279) FERODO (FSL4612) FORD (1550219) FORD (8V51-2K021-AA) FORD (D6BC-2001-AA) FRITECH, TRUSTING (8090) GIRLING (6134379) HBJAKOPART (J3606026) HELLA (8DB 355 013-211) HELLA (8DB 355 014-001) ICER (181881) JURID (573249D) JURID (573249J) JURID (573249JC) JURID (573648J) LPR (05P1464) MAZDA (DFY13328Z) MAZDA (DFY13328ZA) MAZDA (DFY13329Z) MAZDA (DFY13329ZA) MAZDA CHAN (DG803328Z) METELLI (2207930) METELLI (2207931) METZGER (128101) MEYLE (025 242 8316/PD) MEYLE (025 242 8316/W) MEYLE (0252428316) MGA (961) MIN (MDB2875) MIN (MDB2968) NK (222573) OPENPARTS (BPA128102) PAGID (T1687) PAGID (T1778) PEX (7929S) REMSA (128102) ROULUNDS (958581) SUBAR (04465B1320) SUZUK (55810-68L00) SUZUK (55810-68L50) SUZUK (55810-71L50-000) SUZUK (55810-71L51) SWAG (50916820) SWAG (83916771) TEXTAR (2428302) TEXTAR (2428303) TEXTAR (2428310) TRISCAN (811010578) TRISCAN (811041012) TRUSTING (8091) VALEO (301999) VALEO (598999) VALEO (606443) WAGNER (WBP24283A) WAGNER (WBP24283B) WAGNER (WBP24283C) WAGNER (WBP80017A) ZIMMERMANN (242831651) ZIMMERMANN (242831751)
Zobacz wszystkie (95)

TRW GDB3437 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 15.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.