Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3443 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3443
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3443
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3443
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3443
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3443
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3443
111,74 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3443
EAN:
3322937562787
Długość [mm]
138
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
16.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/1435
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
54.8
Ograniczenia producenta
TOKICO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

TRW GDB3443 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 16.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.