Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3445 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3445
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3445
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3445
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3445
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3445
139,09 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 4 lutego
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3445
EAN:
3322937578368
Długość [mm]
151
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
19
Wysokość 1 [mm]
56.9
Wysokość 2 [mm]
60.3
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/2228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Dane producenta
TRW
Rudolf-Diesel-Straße 7
56566 Neuwied DE

+49 2631 912-0

TRW GDB3445 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.