Ostatnie dni promocji!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB5086 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
  • Klocki hamulcowe TRW GDB5086
356,85 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB5086
EAN:
3322937354030
Długość [mm]
249.3
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
30
System hamulcowy
MERITOR D-ELSA 2
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1249/0856
Wysokość [mm]
118.2
Dane producenta
TRW
Rudolf-Diesel-Straße 7
56566 Neuwied DE

+49 2631 912-0

TRW GDB5086 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 30 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę MERITOR D-ELSA 2.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.

Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Brak danych o pasujących pojazdach

Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.