Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB837 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
  • Klocki hamulcowe TRW GDB837
121,93 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB837
EAN:
3322936408376
Długość [mm]
128.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18
Oznaczenie kontrolne
E2 90R 01124/003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
64.8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
VOLVO
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36710) A.B.S. (36710OE) ACDELCO (AC481981D) APEC (PAD843) ATE (13046029852) BENDIX (571456B) BENDIX (571456X) BORG BECK (BBP1120) BORG BECK (BBP1157) BOSCH (0 986 424 016) BOSCH (0 986 AB4 685) BOSCH (0 986 TB2 200) BOSCH (0 986 TB2 656) BOSCH (986424016) BRAKE ENG (PA1084) BREMBO (P30006) BREMBO (P86007) DELPHI (LP0737) DELPHI (LP0919) DELPHI (LP737) DELPHI (LP919) E.T.F. (120505) E.T.F. (120582) FEBI (16228) FERODO (FDB1024) FERODO (FDB1034) FERODO (FDB675) FERODO (FSL1024) FIRST LINE (FBP1254) FRITECH, TRUSTING (1340) FTE (BL1032A1) GIRLING (6108371) HELLA (8DB 355 018-001) HERZOG GER (886881) ICER (180889) ICER (181015) ICER (181015700) JURID (571456D) JURID (571456J) KAWE (80952) LEMFO (20632 03) LEMFO (26116) LPR (05P382) LPR (05P601) MAG (363702160938) MAPCO (6366) METELLI (2201320) METZGER, REMSA (036810) MEYLE (025 201 6418) MEYLE (025 201 6418/PD) MGA (298) MIN (MDB1532) MIN (MDB1638) NECTO (FD6652A) NK, SBS (224811) NK, SBS (224818) OPTIMAL (9860) PAGID (T5062) PEX (7225) PEX (7225S) QH BENELUX (2755) QH BENELUX (2896) QUINTON HA (BLF859) QUINTON HA (BP612) QUINTON HA (BP859) REMSA (36800) REMSA (036800) REMSA (36810) SCANTECH (40861) SCT (SP201) SPIDAN (32061) SWAG (55916228) TEXTAR (2016402) TEXTAR (2016418214) TRISCAN (811027002) TRISCAN (811027963) VALEO (598695) VOLVO (271349) VOLVO (271737) VOLVO (271979) VOLVO (2713493) VOLVO (2717379) VOLVO (2719790) VOLVO (2719797) VOLVO (31261183) VOLVO (31302996) WAGNER (WBP20164A) WOKING (P268300) WOKING (P268310) ZIMMERMANN (201641801) ZIMMERMANN (10111820470)
Zobacz wszystkie (91)

TRW GDB837 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 18 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.