Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

ZIMMERMANN 24664.160.2 Klocki hamulcowe

Indeks: 24664.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24664.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24664.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24664.160.2

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM246641602
EAN:
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
16
System hamulcowy
Bendix - Bosch
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
45.6
Szerokość [mm]
102.2
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

ZIMMERMANN 24664.160.2 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:

Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60letnim stażem w produkcji wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty dostarcza bezpośrednio producentom na pierwszy montaż jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmeramn są często wybierane do mocniejszych samochodów jak i przez miłośników motoryzacji wcelu zapewnienia maksymalnej skutecznośći hamowania a tym samym najwyższego bezpieczeństwa.