🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

ZIMMERMANN 25564.160.2 Klocki hamulcowe

Indeks: 25564.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 25564.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 25564.160.2
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 25564.160.2
191,53 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 27 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM255641602
EAN:
Ciężar [kg]
1.881
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
15.8
System hamulcowy
Akebono
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
61
Szerokość [mm]
141.9

ZIMMERMANN 25564.160.2 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje wyroby kieruje zarówno bezpośrednio do producentów na pierwszy montaż, jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmermann są często wybierane do mocniejszych samochodów. Zdaniem miłośników motoryzacji mogą zapewnić maksymalną efektywność hamowania a tym samym najwyższy poziom bezpieczeństwa.