Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10

Indeks: 554 0113 10
  • Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10
  • Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10
  • Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10
41,21 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 15 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445554011310
EAN:
4014870331467
Ilość zębów
21
Sterowanie silnika
Łańcuch
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
CITROEN
FIAT
FORD
LANCIA
MARUTI
MARUTI SUZUKI
OPEL
SUZUKI
TATA
VAUXHALL

Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10 - opis produktu:

Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10 umożliwia przenoszenie napędu z wału korbowego na koła zębate wałka rozrządu oraz pompę oleju silnikowego. Dzięki temu zachowana jest praca rozrządu oraz rozprowadzanie oleju po ruchomych częściach jednostki. Awaria koła zębatego wału korbowego może doprowadzić do braku synchronizacji faz rozrządu, a w konsekwencji do zniszczenia jednostki. Przyczyną zużycia koła mogą być zanieczyszczenia zalegające w przestrzeniach między jego zębami, które prowadzą do wycierania się powierzchni koła. Eksploatacja może doprowadzić również do pęknięcia koła zębatego wału korbowego.

Koło zębate wału korbowego INA 554 0113 10 to artykuł z numerem 0445554011310. kod EAN przypisany do produktu to 4014870331467. Koło wykorzystuje do przenoszenia napędu Łańcuch.  Ilość zębów na powierzchni koła wynosi 21.

Opis producenta:
INA to niemiecka marka rozpoznawana zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Jest częścią Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma pojawiła się na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler stworzył w Herzogenaurach mały warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w rewolucyjnym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce wybudowanej w USA. Poza łożyskami, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.