Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS1310

Indeks: JTS1310
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS1310
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS1310
71,62 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJTS1310
EAN:
3322938328160
Strona zabudowy
  • z obu stron,
  • Oś przednia
Długość [mm]
309
Wymiar gwintu
M10x1,5
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Materiał
stal

Łącznik stabilizatora TRW JTS1310 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią podczas jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS1310 to artykuł z numerem TRWJTS1310. Do produktu przypisano EAN 3322938328160. Miejscem montażu łącznika jest z obu stron. Długość elementu wynosi 309 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.