🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS486

Indeks: JTS486
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS486
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS486
64,49 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 19 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS486
EAN:
3322937512461
Długość [mm]
95
rura o śr. [mm]
9
Wymiar gwintu
M10
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS486 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie są w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS486 to artykuł z numerem 0429JTS486. Do produktu przypisano EAN 3322937512461. Długość elementu wynosi 95 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.