Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS647

Indeks: JTS647
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS647
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS647
87,82 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS647
EAN:
3322938099749
Długość [mm]
332
rura o śr. [mm]
10
Wymiar gwintu
M10x1,5
parzyste numery artykułów
JTS646
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS647 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z podłożem podczas jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na pojazd w zakrętach nie powoduje oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie są w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS647 to artykuł z numerem 0429JTS647. Do produktu przypisano EAN 3322938099749. Długość elementu wynosi 332 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.