Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS7687

Indeks: JTS7687
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7687
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7687

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS7687
EAN:
3322937954018
Długość [mm]
80
Pręt/rozpórka
drążek wahadłowy
Gwint zewn. [mm]
M10x1,25
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
MITSUBISHI
PEUGEOT
PROTON

Łącznik stabilizatora TRW JTS7687 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z podłożem podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie mogą spełniać swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS7687 to artykuł z numerem 0429JTS7687. Do produktu przypisano EAN 3322937954018. Długość elementu wynosi 80 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.