Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS925

Indeks: JTS925
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS925
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS925
53,25 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 17 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS925
EAN:
3322938267919
Strona zabudowy
  • Oś tylna,
  • z lewej,
  • z prawej
Długość [mm]
229
rura o śr. [mm]
9
Wymiar gwintu
M10x1.5
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy

Łącznik stabilizatora TRW JTS925 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z podłożem w trakcie jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS925 to artykuł z numerem 0429JTS925. Do produktu przypisano EAN 3322938267919. Miejscem montażu łącznika jest Oś tylna. Długość elementu wynosi 229 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.