Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łańcuch rozrządu INA 553 0187 10

Indeks: 553 0187 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0187 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0187 10
279,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
INA553018710
EAN:
4014870330217
Wykonanie łańcucha
  • Simplex,
  • Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha
134
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
TOYOTA
TOYOTA (FAW)
TOYOTA (GAC)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Łańcuch rozrządu INA 553 0187 10 - opis produktu:

Łańcuch rozrządu przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. To wyjątkowo trwałe rozwiązanie, które w odróżnieniu od paska rozrządu może służyć przez setki tysięcy kilometrów. Wymiana łańcucha rozrządu jest jednak wymagana, gdy po uruchomieniu jednostki słychać dzwonienie, sygnalizujące zużycie elementu. Łańcuch z czasem ulega rozciągnięciu i nie jest wystarczająco napięty. W efekcie jego działaniu towarzyszy ten charakterystyczny dźwięk. Rozciągnięty łańcuch może przeskoczyć na kole zębatym, doprowadzając do problemów z uruchomieniem i pracą silnika. Łańcuch może również całkowicie zerwać się, co prowadzi do zniszczenia silnika.

Łańcuch rozrządu INA 553 0187 10 to artykuł o numerze INA553018710. Do produktu przypisano kod EAN 4014870330217.  

Opis producenta:
INA to niemiecki producent rozpoznawany zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma zaistniała na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach mały warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w przełomowym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA rozpoczęła sprzedaż części wyprodukowanych w pierwszej fabryce wybudowanej w USA. Poza łożyskami, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.