Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieprzerwana praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy BGA 6PK1318 to artykuł z numerem BGA6PK1318. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber.
Angielska firma BGA jest określana jako jeden z najlepszych producentów części silnika do samochodów Ford, VW, GM i Rolls Royce.
Grupę BGA zajmuje się produkcją części takich jak pompy olejowe, pompy wodne, zawory i prowadnice, elementy mocujące, łańcuchy rozrządy, uszczelki, koła pasowe wałów korbowych, uszczelniacze, termostaty, zestawy naprawcze. Szczególnie znana ze swoich zestawów łańcucha rozrządu, cechujących się się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale i przystępną ceną.