Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od tradycyjnych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieprzerwana praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 883 to artykuł z numerem 03541987947883. Do produktu przypisano kod EAN 3165141046946. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 3 żeber. Długość paska wynosi 675 mm.