Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu istotnych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1705 to artykuł z numerem DEN6PK1705. Do produktu przypisano kod EAN 5902841618220. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber. Długość paska wynosi 1705 mm.