Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do tradycyjnych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieprzerwana praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1218100700 to artykuł z numerem JPG1218100700. Do produktu przypisano kod EAN 5710412563899. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 5 żeber. Długość paska wynosi 1363 mm.