Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu kluczowych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG 37 92 8806 to artykuł z numerem SWA37928806. Do produktu przypisano kod EAN 4044688564931.
SWAG to firma, która na rynku części zamiennych jest obecna od przeszło 55 lat.
Jej produkty są utożsamiane z wysoką jakością, co nie dziwi biorąc pod uwagę, że są tworzone zgodnie z normami jakości stosowanymi wobec części OEM. W ofercie SWAG znajduje się ponad 16 tysięcy części zużywalnych, głównie do samochodów niemieckich, ale poza tym do wielu marek azjatyckich i europejskich. Na rynku części zamiennych SWAG jest jednym z liderów, a jego asortyment dzieli się na 5 głównych działów: technika silnikowa, technika kierowania, technika podwozia, technika hamulcowa oraz technika pojazdowa.