Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Piasta jest elementem łączącym felgę z zawieszeniem. Jej konstrukcja umożliwia właściwe zamocowanie koła. Jednocześnie piasta, dzięki zastosowaniu w jej wnętrzu łożyska, zapewnia możliwość swobodnego obrotu koła. To właśnie łożysko jest najbardziej narażonym na awarię podzespołem piasty. Starsze modele samochodów wykorzystują piasty z wymiennymi łożyskami, co może zmniejszać cenę naprawy, ale znacznie wydłuża jej czas oraz stwarza ryzyko błędu. Montaż nowego łożyska w piaście wymaga niebywałej precyzji oraz profesjonalnej prasy. Łożysko nieodpowiednio wprasowane w piastę w krótkim czasie traci swoje właściwości. Nowsze modele samochodów wykorzystują piasty zespolone z łożyskami. Dzięki temu znacząco przyspiesza się czas wymiany oraz znika ryzyko niepoprawnego osadzenia łożyska w piaście podczas wizyty w serwisie. Objawami awarii piasty i jej łożyska są drgania kół oraz elementów układu kierowniczego w trakcie jazdy. Towarzyszy temu charakterystyczny „wyjący” hałas oraz metaliczne tarcie wydobywające się z piasty podczas obrotów koła. Uszkodzenie piasty może nastąpić podczas uderzenia kołem w krawężnik. Niewłaściwie ustawiona zbieżność kół przyspiesza zużycie łożyska.
Piasta koła JAPKO 410500 to artykuł o numerze JAV410500. Kod EAN przypisany do tego produktu to 8033001708585. Miejscem zabudowy piasty jest Oś przednia. Średnica wewnętrzna elementu ma 25 mm. Zewnętrzna średnica produktu to 38 mm.
Oferuje części zamienne i akcesoria dla pojazdów azjatyckich, skupiając się na jakości i dostępności