Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Piasta jest elementem znajdującym się pomiędzy felgą a zawieszeniem. Jej budowa przekłada na właściwe zamocowanie koła. Jednocześnie piasta, dzięki zastosowaniu w jej wnętrzu łożyska, pozwala na swobodny obrót koła. To właśnie łożysko jest najczęstszym powodem awarii piasty. W starszych modelach samochodów stosowano piasty z wymiennymi łożyskami, co może zmniejszać koszty naprawy, ale znacznie wydłuża jej czas oraz stwarza ryzyko błędu. Montaż nowego łożyska w piaście wymaga wysokiej precyzji oraz specjalistycznej prasy. Łożysko niewłaściwie wprasowane w piastę w krótkim czasie traci swoje właściwości. Nowsze modele samochodów wykorzystują piasty zintegrowane z łożyskami. Dzięki temu znacząco skraca się czas wymiany oraz znika ryzyko niepoprawnego montażu łożyska w piaście podczas wizyty w serwisie. Objawami awarii piasty i jej łożyska są wibracje kół oraz elementów układu kierowniczego podczas jazdy. Towarzyszy temu charakterystyczny „wyjący” hałas oraz metaliczne tarcie wydobywające się z piasty podczas jazdy. Uszkodzenie piasty może pojawić się podczas uderzenia kołem w krawężnik. Niewłaściwie ustawiona zbieżność kół przyspiesza zużycie łożyska.
Piasta koła METZGER N 1035 to artykuł o numerze METN1035. Kod EAN przypisany do tego produktu to 4250032589035.
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją zwłaszcza części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysko oraz szeregu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na wyposażenie oryginalne. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt imitujący realne warunki eksploatacji, więc można na nich polegać w każdej sytuacji.