Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMK497

Indeks: PMK497
  • Pompa hamulcowa TRW PMK497
  • Pompa hamulcowa TRW PMK497
214,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PMK497
EAN:
3322937216710
Ilość połączeń
4
Rozmiar gwintu 1
M10x1
średnica 1 [mm]
23.8
Ograniczenia producenta
BENDIX
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT

Pompa hamulcowa TRW PMK497 - opis produktu:

Pompa hamulcowa umożliwia wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód zwalnia. Naciśnięcie na pedał hamulca uruchamia tłoczek pompy hamulcowej, który wtłacza płyn do przewodów hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosuje się serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym obniżeniem ciśnienia w przewodach hamulcowych. Podczas awarii pompy hamulcowej można zauważyć: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczny spadek skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMK497 to artykuł o numerze 0429PMK497. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937216710.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.