🔥 -7% na klocki i tarcze hamulcowe! Kod: HAMULCE7

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMK600

Indeks: PMK600
  • Pompa hamulcowa TRW PMK600
  • Pompa hamulcowa TRW PMK600
  • Pompa hamulcowa TRW PMK600
  • Pompa hamulcowa TRW PMK600
223,61 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 18 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PMK600
EAN:
3322937409211
Ilość połączeń
5
średnica 2 [mm]
25.4
Rozmiar gwintu 1
M12x1
średnica 1 [mm]
23.81
Rozmiar gwintu 2
M10x1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
NISSAN
OPEL
RENAULT
VAUXHALL

Pompa hamulcowa TRW PMK600 - opis produktu:

Pompa hamulcowa odpowiada za wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód obniża swoją prędkość. Naciśnięcie na pedał hamulca uruchamia tłoczek pompy hamulcowej, który wtłacza płyn do przewodów hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosuje się serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym obniżeniem ciśnienia w przewodach hamulcowych. Podczas awarii pompy hamulcowej można zaobserwować: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczny spadek skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMK600 to artykuł o numerze 0429PMK600. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937409211.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.