Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PND262

Indeks: PND262
  • Pompa sprzęgła TRW PND262
  • Pompa sprzęgła TRW PND262
  • Pompa sprzęgła TRW PND262
  • Pompa sprzęgła TRW PND262
174,09 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 16 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PND262
EAN:
3322938217525
średnica [mm]
19.05
Materiał
tworzywo sztuczne
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Pompa sprzęgła TRW PND262 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym elementem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie powstające w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na aktywowanie wysprzęglika, który odpowiada za wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, przez co dochodzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i braku możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się powolnym powrotem pedału sprzęgła do pozycji początkowej i problemami przy wrzucaniu biegów – zwłaszcza pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PND262 to artykuł z numerem 0429PND262. Do pompy przypisano kod EAN 3322938217525. Materiał, z którego wykonano pompę to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.