Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa wspomagania TRW JPR474

Indeks: JPR474
  • Pompa wspomagania TRW JPR474
  • Pompa wspomagania TRW JPR474
  • Pompa wspomagania TRW JPR474
  • Pompa wspomagania TRW JPR474
701,96 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Kaucja 430,50 zł (incl. 23% VAT)
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JPR474
EAN:
3322937685981
Tryb pracy
hydrauliczny
Przestrzegaj danych technicznych
1
śr. koła pasowego [mm]
126
Ilość żeber
6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie
dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]
11.5
średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]
16
Koła pasowe
z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta
ZF
średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]
16
Ciśnienie [bar]
80
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
PEUGEOT

Pompa wspomagania TRW JPR474 - opis produktu:

Pompa wspomagania kierownicy generuje ciśnienie oleju w układzie wspomagania. Do jej zasilania stosowany jest napęd przekazywany przez pasek wielorowkowy na koło pasowe pompy. Praca pompy umożliwia precyzyjne działanie układu kierowniczego, bez potrzeby wkładania dużej siły w ruch kierownicy. Głównie przyczyny awarii pompy wspomagania to zbyt niski poziom płynu hydraulicznego oraz uszkodzenie paska przekazującego napęd. Praca pompy przy niedoborze płynu w układzie prowadzi do zatarcia się podzespołu. Luźny pasek zaburza pracę pompy, poprzez skoki ciśnienia w układzie. Objawem awarii pompy wspomagania kierownicy jest nie tylko większy opór na kole kierownicy. Da się wówczas również słyszeć głośną pracę pompy.

Pompa wspomagania TRW JPR474 to artykuł o numerze 0429JPR474. Do produktu przypisano EAN 3322937685981. Pompa generuje ciśnienie do 80 bar. Napęd jest przekazywany na pompę poprzez koło pasowe o średnicy 126 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.