Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144

Indeks: PHD1144
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144
64,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD1144
EAN:
3322938179519
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
405
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
Banjo

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne pozwalają na transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej elastyczności mogą dostosowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, przekazując jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych umiejscowionych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą wytrzymać wysokie ciśnienie płynu, dlatego mają wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez uszkodzenia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z uszkodzonymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą hamulców. Może wówczas dojść również do zniszczenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1144 to artykuł z numerem 0429PHD1144. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322938179519. Długość przewodu wynosi 405 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.