Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275

Indeks: PHD1275
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275
40,29 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD1275
EAN:
3322938286675
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
262
Rozmiar gwintu 1
M10x1
parzyste numery artykułów
PHD1276
Rozmiar gwintu 2
Banjo

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne umożliwiają transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej konstrukcji mogą dopasowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, doprowadzając jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych zlokalizowanych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą znosić wysokie ciśnienie płynu, dlatego wykorzystują wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez pęknięcia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą możliwości zatrzymywania pojazdu. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, pracującej ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1275 to artykuł z numerem 0429PHD1275. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322938286675. Długość przewodu wynosi 262 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.