Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401

Indeks: PHD401
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401
94,43 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD401
EAN:
3322937292332
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
455
Rozmiar gwintu 1
3/8 24
średnica 1 [mm]
9.6
Rozmiar gwintu 2
Banjo

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne odpowiadają za transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej elastyczności mogą dostosowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, przekazując jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych zlokalizowanych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą wytrzymać wysokie ciśnienie płynu, dlatego mają wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, wpływają na ich zużycie. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez pęknięcia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym obniżeniem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą możliwości zatrzymywania pojazdu. Może wówczas dojść również do zniszczenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD401 to artykuł z numerem 0429PHD401. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937292332. Długość przewodu wynosi 455 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.