Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Resory piórowe zbudowane są z płaskowników, czyli tzw. piór, które są mocowane zazwyczaj równolegle do osi wzdłużnej samochodu. W niektórych modelach można spotkać się również z resorami piórowymi montowanymi poprzecznie. Płaskowniki nakładają się na siebie, a każdy następny umieszczony niżej jest krótszy od poprzedniego. Pióra są również odpowiednio wyprofilowane, co nadaje im właściwości amortyzujące. Po najechaniu na nierówność pióra ulegają ściśnięciu, które prowadzi do ich prostowania. Resory piórowe pochłaniają przy tym część energii, nie pozwalając przenieść się jej na nadwozie. Resory piórowe pozwalają skutecznie transportować duże ciężary, których masa rozkłada się bardziej równomiernie na ich podłużnej powierzchni, a nie jak przy zastosowaniu sprężyn, w jednym punkcie. Lepsza odporność na obciążenia idzie w parze z przestrzenią ładunkową, która również jest większa niż w pojazdach wyposażonych w sprężyny. Poszczególne podzespoły resorów piórowych ulegają zużyciu. Elementy takie jak opaski stalowe, wieszaki, łączniki, a nawet same pióra mogą utracić swoje właściwości. Dlatego istotna jest regularna kontrola zawieszenia wyposażonego w resory piórowe oraz niezwłoczna wymiana zniszczonych podzespołów, od których w dużej mierze zależy bezpieczeństwo jazdy.
Resor piórowy BLUE PRINT ADM58811C jest artykułem z numerem BLUADM58811C. Kod EAN przypisany do tego produktu to 5050063636062. Szerokość piór wynosi 60 mm.
BLUE PRINT to marka należąca do grupy BILSTEIN Group, do której wchodzą jeszcze marki FEBI oraz SWAG. Zajmuje się produkowaniem części zamiennych zwłaszcza do samochodów amerykańskich i azjatyckich. BLUE PRINT jest obecna w branży od 1983 r. Pomimo tak krótkiego stażu, firma została już siedmiokrotnie wyróżniona nagrodą Najlepszego Dostawcy Roku w Wielkiej Brytanii. W ofercie firmy znajduje się aż 26 tysięcy części z takich działów jak: filtry, układ hamulcowy, sprzęgła i układ napędowy, układ chłodzenia, sterowanie silnikiem, układ kierowniczy i zawieszenie, układ elektryczny, układ rozrządu oraz narzędzia specjalistyczne.