🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Siłownik sprzęgła TRW PJD281

Indeks: PJD281
  • Siłownik sprzęgła TRW PJD281
  • Siłownik sprzęgła TRW PJD281
135,22 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 28 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWPJD281
EAN:
3322938460747
średnica [mm]
19.05
Materiał
tworzywo sztuczne
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN

Siłownik sprzęgła TRW PJD281 - opis produktu:

Siłownik sprzęgła, nazywany powszechnie wysprzęglikiem, to bardzo istotny element w hydraulicznym układzie sprzęgła. Ciśnienie powstające w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła wprawia siłownik sprzęgła w ruch, dzięki czemu możliwe jest wysprzęglenie skrzyni biegów i zmiana przełożenia. Powszechną usterką wysprzęglika jest nieszczelność, która wiąże się z wyciekiem płynu hydraulicznego i obniżeniem ciśnienia w układzie. Awaria objawia się poprzez niewłaściwą pracę pedału sprzęgła, który z opóźnieniem wraca do pozycji startowej. W późniejszym etapie awarii pedał może samoczynnie zapadać się w podłogę, całkowicie uniemożliwiając zmianę przełożenia i korzystanie z pojazdu.

Siłownik sprzęgła TRW PJD281 to produkt z numerem TRWPJD281. Kod EAN przypisany do siłownika 3322938460747. Materiał wykorzystany do wytworzenia siłownika sprzęgła to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.