🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Siłownik sprzęgła TRW PJF194

Indeks: PJF194
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF194
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF194
256,15 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJF194
EAN:
3322938225438
średnica [mm]
20.64
Materiał
tworzywo sztuczne
Inne produkty OEM (zamienniki)
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MAZDA

Siłownik sprzęgła TRW PJF194 - opis produktu:

Siłownik sprzęgła, nazywany także wysprzęglikiem, to niezwykle ważny element w hydraulicznym układzie sprzęgła. Ciśnienie generowane w pompie po naciśnięciu pedału sprzęgła wprawia siłownik sprzęgła w ruch, dzięki czemu możliwe jest wysprzęglenie skrzyni biegów i zmiana przełożenia. Najczęstszą usterką wysprzęglika jest nieszczelność, która wiąże się z wyciekiem płynu hydraulicznego i obniżeniem ciśnienia w układzie. Awaria objawia się poprzez niewłaściwą pracę pedału sprzęgła, który z opóźnieniem wraca do pozycji startowej. W późniejszym etapie awarii pedał może samoczynnie opadać w dół, całkowicie uniemożliwiając zmianę przełożenia i korzystanie z pojazdu.

Siłownik sprzęgła TRW PJF194 to produkt z numerem 0429PJF194. Kod EAN przypisany do siłownika 3322938225438. Materiał wykorzystany do wytworzenia siłownika sprzęgła to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.