🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Siłownik sprzęgła TRW PJK123

Indeks: PJK123
  • Siłownik sprzęgła TRW PJK123
  • Siłownik sprzęgła TRW PJK123
109,54 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 28 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJK123
EAN:
3322937873517
średnica [mm]
23.8
Materiał
tworzywo sztuczne
Ograniczenia producenta
FAG
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Siłownik sprzęgła TRW PJK123 - opis produktu:

Siłownik sprzęgła, nazywany także wysprzęglikiem, to bardzo istotny podzespół w hydraulicznym układzie sprzęgła. Ciśnienie powstające w pompie po naciśnięciu pedału sprzęgła wprawia siłownik sprzęgła w ruch, dzięki czemu możliwe jest wysprzęglenie skrzyni biegów i zmiana przełożenia. Najczęstszą usterką wysprzęglika jest nieszczelność, która wiąże się z wyciekiem płynu hydraulicznego i obniżeniem ciśnienia w układzie. Awaria objawia się poprzez niewłaściwe zachowanie pedału sprzęgła, który z opóźnieniem wraca do pozycji startowej. W późniejszym etapie awarii pedał może samoczynnie zapadać się w podłogę, całkowicie uniemożliwiając zmianę przełożenia i korzystanie z samochodu.

Siłownik sprzęgła TRW PJK123 to produkt z numerem 0429PJK123. Kod EAN przypisany do siłownika 3322937873517. Materiał wykorzystany do wytworzenia siłownika sprzęgła to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.