-7% na zestaw olej + filtr oleju od 99 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Świeca zapłonowa NGK 2910

Indeks: 2910
  • Świeca zapłonowa NGK 2910
  • Świeca zapłonowa NGK 2910
  • Świeca zapłonowa NGK 2910
  • Świeca zapłonowa NGK 2910
25,98 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03452910
EAN:
87295129104
świeca zapłonowa
  • nieodkłócony,
  • 1 elektroda masowa,
  • z płaskim gniazdem uszczelki,
  • Elektorda środkowa niklowa,
  • odkręcane złącze SAE
Położenie elektrod [mm]
1
Długość gwintu [mm]
12
Rozmiar klucza
20,8 mm
Gwint zewn. [mm]
18,0
Dane producenta
NGK
Harkortstraße 41
40880 Ratingen DE

+49 (0)2102 974 000

Świeca zapłonowa NGK 2910 - opis produktu:

Zadaniem świecy zapłonowej jest generowanie iskry, niezbędnej do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej. Na końcu świecy znajdują się dwie elektrody, które są źródłem wyładowań elektrycznych, powstających z użyciem wysokiego napięcia z cewki zapłonowej. Wysoka temperatura rzędu 450-850 stopni Celsjusza sprawia, że warunki, w jakich pracują świece zapłonowe, są wyjątkowo trudne. Z czasem świece ulegają zużyciu, dlatego co około 30-60 tys. km konieczna jest ich wymiana na nowe. Zużyte świece nie mogą pracować efektywnie, w rezultacie część mieszanki przedostaje się do układu wydechowego, gdzie ulega zapłonowi. Taka sytuacja jest wyjątkowo niepożądana – negatywnie wpływa na wytrzymałość katalizatora oraz innych elementów układu. Niesprawne świece zapłonowe są powodem obniżenia osiągów silnika oraz podwyższonego spalania. Wywołują również problemy z zapaleniem jednostki, a także falowanie obrotów i szarpanie podczas jazdy – objawy te są szczególnie widoczne na wolnych obrotach silnika. Tankowanie paliwa niskiej jakości, spalanie oleju czy zniszczona uszczelka pod głowicą prowadzą do pojawienia się osadu na elektrodach świec zapłonowych. Towarzyszy temu również zmiana zabarwienia spalin na niebieski lub ciemniejszy niż zwykle kolor.

Świeca zapłonowa NGK 2910 to artykuł o numerze 03452910. Do produktu przypisany został kod EAN 87295129104. Dystans pomiędzy elektrodą centralną a elektrodą boczną świecy wynosi 1 mm. Do wkręcenia świecy konieczny jest klucz w rozmiarze 20,8 mm.

Opis producenta:
NGK to japońska firma specjalizująca się w produkcji elementów układu zapłonowego, które przeznaczone są na rynek motoryzacyjny. W fabrykach NGK każdego roku powstaje ponad 500 milionów różnych części, opracowanych według wytycznych czołowych marek samochodów. Oryginalne części samochodowe NGK są używane w produkcji wielu modeli samochodów. Świece tej marki są polecane i wykorzystywane m.in. przez BMW, Hondę, Fiata, Forda, Skodę oraz wielu innych producentów.
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUTO UNION
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ACDELCO (C 85) ACDELCO (C 86) ACDELCO (C 87) ACDELCO (M 86) ACDELCO (S 85 F) ACDELCO (TC 85) ACDELCO (TC 86) BERU (0001820700) BERU (145 / 18) BERU (145/18) BERU (175 / 18) BERU (175/18) BERU (1810A) BERU (1810AU) BERU (187A) BERU (188A) BERU (95 / 18) BERU (95/18) BERU (Z88) BOSCH (0 241 329 525) BOSCH (0 241 329 526) BOSCH (0241319512) BOSCH (0241319513) BOSCH (0241319525) BOSCH (0241319526) BOSCH (M10A) BOSCH (M10A0) BOSCH (M10AC) BOSCH (M10AC0) BOSCH (M145T1) BOSCH (M145T5) BOSCH (M175T1) BOSCH (M175T5) BOSCH (M45T1) BOSCH (M7A) BOSCH (M8A) BOSCH (M8A0) BOSCH (M8AC) BOSCH (M8AC0) BOSCH (M95T1) BOSCH (M95T5) CHAMPION (D 14 /013) CHAMPION (D 16 /T10) CHAMPION (D 16 J /013) CHAMPION (D 21 /013) CHAMPION (D 23 /014) CHAMPION (D 9 /013) CHAMPION (D10) CHAMPION (D14) CHAMPION (D16) CHAMPION (D16J) CHAMPION (D21) CHAMPION (D23) CHAMPION (D9) CHAMPION (D9J) CHAMPION (K13) CHAMPION (K15J) CHAMPION (RD14) CHAMPION (RD16) CHAMPION (RD16J) CHAMPION (RD9) CHAMPION (UD 16 /013) CHAMPION (UD16) CHAMPION (UK10) DAIHA (99113-39236-10) DAIHA (99113-39236-200) DENSO (L14U) DENSO (M17) DENSO (MW17) EYQUEM (K 200 M) EYQUEM (K 300 M) EYQUEM (K 500 M) EYQUEM (K 600 M) HITACHI (85 S) HITACHI (85 W) KUBOT (10202-67716) LETRIKA (M 60) LEXUS, TOYOT (90098-17015) LEXUS, TOYOT (90098-17025) MAG (CM 3 N) MAG (CM 4 N) MAG (CM 5 N) MOTORCRAFT (B 6) MOTORCRAFT (B 6 W) MOTORCRAFT (B 8) MOTORCRAFT (B 8 X) MOTORCRAFT (B 9) MOTORCRAFT (BR 8) MOTORCRAFT (BT 10) MOTORCRAFT (BT 6) MOTORCRAFT (BT 8) MOTORCRAFT (BT 9) MOTORCRAFT (BZ 8) PAL (18-5) PAL (18-5 R) PRESTOLITE (18 10) PRESTOLITE (18 3) PRESTOLITE (18 4) PRESTOLITE (18 8) PRESTOLITE (18 9) VALEO (20 C) VALEO (20 E) VALEO (20 L) VALEO (21 C) VALEO (21 E) VALEO (21 L) WOLF, WOLF OIL, WOLFOIL (1 015 306) WOLF, WOLF OIL, WOLFOIL (1 022 304)
Zobacz wszystkie (108)