Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Świeca zapłonowa NGK 4388

Indeks: 4388
  • Świeca zapłonowa NGK 4388
  • Świeca zapłonowa NGK 4388
  • Świeca zapłonowa NGK 4388
22,77 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03454388
EAN:
87295043882
świeca zapłonowa
  • odkłócony, 1 kOhm,
  • 2 elektrody masowe,
  • z płaskim gniazdem uszczelki,
  • Elektorda środkowa niklowa,
  • Połączenie trwałe SAE
Położenie elektrod [mm]
6
Długość gwintu [mm]
19
Rozmiar klucza
16 mm
Gwint zewn. [mm]
14,0

Świeca zapłonowa NGK 4388 - opis produktu:

Zadaniem świecy zapłonowej jest wytworzenie iskry, niezbędnej do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej. Na końcu świecy znajdują się dwie elektrody, które są miejscem wyładowań elektrycznych, powstających dzięki wysokiemu napięciu z cewki zapłonowej. Wysoka temperatura rzędu 450-850 stopni Celsjusza sprawia, że warunki, w jakich pracują świece zapłonowe, są wyjątkowo trudne. Z czasem świece ulegają zużyciu, dlatego co około 30-60 tys. km wymagana jest ich wymiana na nowe. Zużyte świece nie mogą pracować efektywnie, w efekcie czego część mieszanki trafia do układu wydechowego, gdzie ulega zapłonowi. Taka sytuacja jest wyjątkowo niepożądana – znacznie obniża się wówczas wytrzymałość katalizatora oraz innych elementów układu. Niesprawne świece zapłonowe są powodem spadku osiągów silnika oraz podwyższonego spalania. Wywołują również problemy z uruchomieniem jednostki, a także falowanie obrotów i szarpanie podczas jazdy – objawy te są szczególnie widoczne na wolnych obrotach silnika. Tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie dużej ilości oleju czy zniszczona uszczelka pod głowicą wiążą się z pojawianiem się osadu na elektrodach świec zapłonowych. Towarzyszy temu również zmiana zabarwienia spalin na niebieski lub ciemniejszy niż zwykle kolor.

Świeca zapłonowa NGK 4388 to artykuł o numerze 03454388. Do produktu przypisany został kod EAN 87295043882. Dystans pomiędzy elektrodą centralną a elektrodą boczną świecy wynosi 6 mm. Do wkręcenia świecy konieczny jest klucz w rozmiarze 16 mm.

Opis producenta:
NGK to japońska firma wyspecjalizowana w produkcji elementów układu zapłonowego, które przeznaczone są na rynek motoryzacyjny. W fabrykach NGK każdego roku powstaje ponad 500 milionów różnych elementów, opracowanych według wytycznych czołowych marek samochodów. Oryginalne części samochodowe NGK są używane w produkcji większości modeli samochodów. Świece tej firmy są rekomendowane i wykorzystywane m.in. przez BMW, Hondę, Fiata, Forda, Skodę oraz wielu innych producentów.
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALPINA
BERTONE
BMW
CITROEN
DACIA
DAEWOO
FIAT
LANCIA
MERCEDES-BENZ
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SAAB
VAUXHALL
WIESMANN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ALFA, FERRA, FIAT, LANCIA, MASER (96 14 73 86 80) ALFA, FERRA, FIAT, LANCIA, MASER (96 18 57 18 80) AUDI, BENT, LAMBO, SEAT, SKODA, VW (101 000 055 AA) BERU (0 001 330 501) BERU (0 001 335 732) BERU (0 002 335 500) BERU (0 002 340 500) BERU (14 F-7 LDUR) BERU (14 F-7 LDUR4) BERU (14 F-8 LDUSR) BERU (14 FR-6 LDU) BERU (14 FR-7 LDU) BERU (Z 101) BERU (Z 116) BERU (Z 14) BERU (Z 98) BMW, MINI (1 704 399) BMW, MINI (12 12 1 704 399) BMW, MINI (12 12 9 063 428) BMW, MINI (12 12 9 064 617) BMW, MINI (12 12 9 064 619) BMW, MINI (12 12 9 064 656) BMW, MINI (12 12 9 065 366) BMW, MINI (9 063 428) BMW, MINI (9 064 617) BMW, MINI (9 064 619) BMW, MINI (9 064 656) BMW, MINI (9 065 366) BOSCH (+7) BOSCH (0 241 229 666) BOSCH (0 241 235 690) BOSCH (0 241 235 751) BOSCH (0 242 235 589) BOSCH (0 242 235 605) BOSCH (0 242 235 668) BOSCH (0 242 235 914) BOSCH (0 242 240 557) BOSCH (0 242 240 566) BOSCH (F 03 DAR) BOSCH (F 04 DAR) BOSCH (F 7 LDCR) BOSCH (F 8 LDCR) BOSCH (FR 6 DC0) BOSCH (FR 6 LDC) BOSCH (FR 7 LD+) BOSCH (FR 7 LDC) BOSCH (FR 7 LDC+) BOSCH (FR 7 LDU) CHAMPION (OE 026) CHAMPION (OE 026/R04) CHAMPION (OE 026/T10) CHAMPION (RC 8 DMC) CITRO, PEUGE, PSA (5962.IK) CITRO, PEUGE, PSA (5962.OE) CITRO, PEUGE, PSA (5962.Y8) CITRO, PEUGE, PSA (5962.Z1) CITRO, PEUGE, PSA (5962.ZO) DACIA, RENAU (77 00 115 827) DACIA, RENAU (96 26 575 480) EYQUEM (RFC 42 LZ 2 E) EYQUEM (RFC 52 LSP) EYQUEM (RFC 58 LS 2 E) EYQUEM (RFC 58 LZ 2 E) EYQUEM (RFN 58 LZ) LETRIKA (SFE 85 LDRS) OPEL (90 357 729) RENAU (77 00 103 533) RENAU (77 00 500 155) RENAU (77 00 500 168) RENAU (82 00 020 791) RENAU (82 00 020 796) RENAU (96 32 182 880)
Zobacz wszystkie (72)