Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 25518

Indeks: 8500 25518
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 25518
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 25518

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850025518
EAN:
5709147723999
Wymiar stożka [mm]
22
Wymagana ilość
2
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
NISSAN
OPEL
RENAULT
VAUXHALL

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 25518 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest podzespołem zawieszenia umożliwiającym prawidłowy skręt kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając zarazem na ruchy zwrotnicy, niezbędne do zmiany kierunku jazdy. Wykorzystanie sworznia do połączenia tych podzespołów pozwala zminimalizować niepożądane zachowanie kół w trakcie jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoją sprawność, przez co nie mogą pracować efektywnie. Podstawowym objawem zużycia sworzni są stuki słyszalne w trakcie poruszania się po nierównej nawierzchni oraz utrata stabilności podczas przyspieszania i hamowania. Zniszczony przegub wahacza może prowadzić do utraty zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również powodem wibracji kierownicy podczas jazdy z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy niezwłocznie usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 25518 to artykuł z numerem TRI850025518. Produkt oznaczony kodem EAN 5709147723999.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.