Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRW JBJ978

Indeks: JBJ978
  • Sworzeń wahacza TRW JBJ978
  • Sworzeń wahacza TRW JBJ978
52,91 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JBJ978
EAN:
3322938108922
Wymiar stożka [mm]
14.5
Zbieżność stożka
1:8
Wymiar gwintu
M12x1,25
średnica [mm]
15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Sworzeń wahacza TRW JBJ978 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest elementem zawieszenia umożliwiającym prawidłowe skręcanie kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając zarazem na ruchy zwrotnicy, konieczne dla zmiany kierunku jazdy. Wykorzystanie sworznia do połączenia tych elementów pozwala ograniczyć do minimum niepożądane zachowanie kół w trakcie jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoją sprawność, przez co nie mogą pracować efektywnie. Podstawowym objawem zużycia sworzni jest stukot słyszalny w trakcie jazdy po nierównej nawierzchni oraz utrata stabilności podczas przyspieszania i hamowania. Zniszczony przegub wahacza może prowadzić do utraty zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również przyczyną drgania kierownicy podczas jazdy z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy niezwłocznie usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRW JBJ978 to artykuł z numerem 0429JBJ978. Produkt oznaczony kodem EAN 3322938108922. Wymiar stożka wynosi 14.5 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.