Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER MG 828 Szczęki hamulcowe

Indeks: MG 828
  • Szczęki hamulcowe METZGER MG 828
  • Szczęki hamulcowe METZGER MG 828
102,59 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 9 października
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
METMG828
EAN:
4250032443610
Strona zabudowy
Oś tylna
Numer artykułu zalecanego dodatku
105-0014
Dynamika hamowania/jazdy
dla pojazdów z ABS
średnica [mm]
180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dzwignią
Szerokość [mm]
32

METZGER MG 828 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, przyciskając powierzchnię cierną do roboczej powierzchni bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, korzystającym z hamulców bębnowych. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe METZGER MG 828 to produkt o numerze METMG828.

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu zapleczu technologicznemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, symulujący realne warunki eksploatacji.