Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 91033500 Szczęki hamulcowe

Indeks: 91033500
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91033500
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91033500

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TEX91033500
EAN:
4019722105371
Ciężar [kg]
2.251
Długość opakowania [cm]
29.3
Szerokość opakowania [cm]
18.6
Techniczny numer informacyjny
98101 0335 0 4
Wysokość opakowania [cm]
10.3
średnica [mm]
250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z dźwignią hamulca pomocniczego
Szerokość [mm]
42

TEXTAR 91033500 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na powierzchnię roboczą bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na obniżanie prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe TEXTAR 91033500 to produkt o numerze TEX91033500. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 250 mm. Szerokość elementu to 42 mm.

Opis producenta:

TEXTAR od ponad 100 lat kojarzony jest z materiałami ciernymi najwyższej próby. Marka należy do Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent celuje w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu
i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.