Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 91064400 Szczęki hamulcowe

Indeks: 91064400
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91064400
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91064400
98,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
036391064400
EAN:
4019722276422
Ciężar [kg]
1.256
Długość opakowania [cm]
21.5
Szerokość opakowania [cm]
18.7
Techniczny numer informacyjny
98101 0644 0 4
Wysokość opakowania [cm]
9.7
średnica [mm]
203.2
Szerokość [mm]
36.5

TEXTAR 91064400 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są elementem hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na powierzchnię roboczą bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe TEXTAR 91064400 to produkt o numerze 036391064400. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 203.2 mm. Szerokość elementu to 36.5 mm.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka należy do Grupy TMD Friction, utworzonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi opuszcza linię produkcyjną z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.