Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GSK1250 Szczęki hamulcowe

Indeks: GSK1250
  • Szczęki hamulcowe TRW GSK1250
  • Szczęki hamulcowe TRW GSK1250
  • Szczęki hamulcowe TRW GSK1250

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GSK1250
EAN:
3322937118250
średnica cylindra [mm]
20.6
średnica [mm]
180
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01195/013
Specyfikacje asortymentowa
montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z cylinderkiem hamulcowym
Ograniczenia producenta
BOSCH
Szerokość [mm]
30
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
PEUGEOT

TRW GSK1250 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są elementem hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, przyciskając powierzchnię cierną do roboczej powierzchni bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na obniżanie prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe TRW GSK1250 to produkt o numerze 0429GSK1250. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 180 mm. Szerokość elementu to 30 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.